Subject: FW: Harju maakond Saue vald Saue linn Tule tn 51 peakaitsme suurendamise projekt
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Cc: "Annika Matson" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 14:35:18 +0300

Tere Anne

Arvan pane see Annikale täitmiseks, tema jätkumenetlus.

Arvo

From: Hardo Aun <[email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 12:07 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Cc: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Harju maakond Saue vald Saue linn Tule tn 51 peakaitsme 
suurendamise projekt

Tere

Saadan uuesti projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 15, 2024 3:40 PM
To: Hardo Aun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Projekti kooskõlastamisest keeldumine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Harju maakond Saue vald Saue linn Tule tänav 51 peakaitsme 
suurendamine, P23017; LC0780

Registreerimise kuupäev: 15.08.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/13184-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>